Tuesday, May 09, 2006

laughing gas

Läste i en liten annons i Plaza om en produkt från Philosophy. Laughing Gas, en badrumspray för att få bort oönskade dofter som uppstår på sådana ställen. En doft av bakverk och kanel säger Philosophy ska dölja alla pinsamheter och ge en angenäm atmosfär åt badrummet. Nu är inte jag så himla bekant med Philosophy, mer än att jag älskar namnen på deras produkter (Amazing Grace Shimmer Lotion, A Pigmnet of Your Imagination, Hope In a Jar, Hope In a Tube) samt att jag testat deras Pure Grace Body Souffle som jag gillar skarpt (jag blir len och den doftar ljuvligt). Och förpackningarna! Världens finaste rena burkar och flaskor med supertjusig typografi. Jag smälter! Nu finns där en till anledning att hylla dem: Varenda krona deras nätbutik får in av försäljningen av Laughing Gas går till tarmcancerforskning! Det är så sjukt underbart, och underbart roligt. Nu älskar jag Philosophy ännu mer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home